'TI U RIKVERC, JA U PETU' Milica pokazala zube Caru, pa omekšala pod njegovim rukama! (VIDEO)

 

Totalno očekivano od nje!

Milica Veselinović prošla je pored Filipa Cara koji ju je čačnuo po nozi i umalo s esaplela dok je držala šolju u rukama.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Poslednje bi ti bilo da me poliješ - rekao je Car.
Ne obraćaj mi se više. Ti u prvu, ja u drugu, a ti ostaješ u prvoj- rekla je Milica.
Ja u petu, a ti vratiš u rikverc - rekao je Car.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Nezahvalniče jedan što me lažeš - rekla je Milica.
Poštovaćeš me drugi put - rekao je Car.
Ne postoji drugi put, smeškala sma ti se ja i prošle godine - rekla je Milica.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Detaljnije u nastavku teksta.

Autor: M. M.

Коментари

Популарни постови са овог блога

POTPUNO SE PREPUSTILI STRASTIMA! Bilal i Maja u žestokoj akciji, ne obaziru se na prisustvo ostalih zadrugara! (VIDEO)

PAO DIVLJI S*KS! Car i Aleks srušili izolaciju, žestokom AKCIJOM proslavili ULAZAK U VEZU! SVE PUCA! (VIDEO 18+)

KRATKO, ALI SLATKO! Bilal izmolio Maju za se*s, ona ga prekinula u sred akcije zbog Cara i Aleks?! (VIDEO 18+)