SEVAJU VARNICE! Miljana i Zola oči u oči, zadrugari se složili da sve puca od EMOCIJA! (VIDEO)

 

Provalili Čolića da je terao inat!

Tokom emisije "Izbor potrčka" voditelj Milan Milošević dao je reč Super Cveti da komentariše odnos Miljane Kulić i Lazara Čolića Zole.

Familija ti nije džabe nudila placove, jer te poznaju i znaju da osećaš nešto prema njoj. Ti si joj kontrirao i rekao da ćeš za razliku svima da pružiš ruku - govorila je Cveta.
Zbog čega ona nije pružila ruku meni, a kaže da sam jedini čovek kojeg je volela? - pitao je Zola.

 

Ja sam bila umorna - rekla je Miljana.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Ja i da ništa nisam rekla, ovo je čisto dokaz. Ona se smeška njemu, on njoj. nervira me što on implicira samo kako je ona njega zvala, ne omžeš da osporiš da imaš osećanja prema njoj - nastavila je Cveta.
Moja mama i Saša su ubeđeni da ja lažem da ništa ne osećam. Šta ima da se ljutim na ljute, kad to i moja mama kaže? Ja znam nju,ona bi išla za mnom i pokušala da dođe u kontakt sa mnom, da ima emocija - pričao je Zola.
Sad si priznao da si ono uradio njoj iz inata - dodala je Zorica.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Sad je prvi put priznao da je rekao da ju je voleo, to u subotu nije rekao - dodala je Cveta.
Miki prvi misli da ja Miljanu nisam voleo i to mi je rekao 1000 puta. Miki zna kakav sam ja i da sam kvaran i namazan, zato nisam imao potrebu ni da kažem u subotu da sam i ja nju voleo - rekao je Zola.

 

Okej je imati s*ks na prvu loptu, ali da se nastavilo nekom kaficom, druženjem i vezom. Ovo je takvo poniženje za jednu ženu, ali sama si izabrala. Desilo se, ljudi imali s*ks, ali ovo je televizija i javna scena. Šta si ti njemu bila? Krpa? Ja sam jako liberalan i sve to stoji, ali po meni sigurno ne bismo voleli da se neka naša bliska familija iz*ebe sa Zolom i sutra joj ne kaže ništa - govorio je Miki.
Devojka Ina me je pitala da li bih imao problem da se to opet desi, ja ne bih imao nikakv problem. Opet je pitala jer joj je verovatno bio loše. Ja smatram da ja nju nisam povredio - pričao je Čolić.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Detaljnije u nastavku ovog teksta. 

Autor: A. N.

Коментари

Популарни постови са овог блога

POTPUNO SE PREPUSTILI STRASTIMA! Bilal i Maja u žestokoj akciji, ne obaziru se na prisustvo ostalih zadrugara! (VIDEO)

PAO DIVLJI S*KS! Car i Aleks srušili izolaciju, žestokom AKCIJOM proslavili ULAZAK U VEZU! SVE PUCA! (VIDEO 18+)

KRATKO, ALI SLATKO! Bilal izmolio Maju za se*s, ona ga prekinula u sred akcije zbog Cara i Aleks?! (VIDEO 18+)