NE MOŽE ČOVEK DA TE NE VOLI' Miljana sa Zolom tera Bebicu u ZABORAV! Stara ljubav ipak zaborava nema! (VIDEO)

 

Bivši se ne zaboravljaju!

Lazar Čolić Zola i Miljana Kulić osamili su se u izolaciji. Dotakli su se i teme Bebice, sadašnjeg dečka zadrugarke.

Baš tebe briga, sutra ti dolazi dečko. Najlepši deo rijalitija mi je bio kada smo prošle godine bili ovde - rekao je Zola.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN


Kad se setim samo prošle godine. Ne može čovek da te ne voli, kao ni mene - rekla je Miljana.
Bio mi je težak rijaliti, ali mi je bio i interesantan - kazao je Zola.
Imaš nešto u sebi ne može čovek da te ne voli, kad te vidim da se ne obraduje. Lep si Zola - dodala je Miljana.

FOTO: TV PINK PRINTSCREEN

Nemam ništa. Tebi je Bebica bio najlepši, prvi sam rekao da je okej momak - dodao je Zola.
Batali priču Zola, nema tu harizmu - rekla je Miljana.

 Detaljnije u nastavku ovog teksta.

Autor: D.D

Коментари

Популарни постови са овог блога

POTPUNO SE PREPUSTILI STRASTIMA! Bilal i Maja u žestokoj akciji, ne obaziru se na prisustvo ostalih zadrugara! (VIDEO)

PAO DIVLJI S*KS! Car i Aleks srušili izolaciju, žestokom AKCIJOM proslavili ULAZAK U VEZU! SVE PUCA! (VIDEO 18+)

KRATKO, ALI SLATKO! Bilal izmolio Maju za se*s, ona ga prekinula u sred akcije zbog Cara i Aleks?! (VIDEO 18+)